pátek 10. července 2015

Haul #2

Ahoj všichni!
Dneska tu je další haul ten minulý najdete tady. Po dlouhé době jsem si něco nakoupila a protože jsem měla narozeniny v červnu, tak sem něco z dárků přidám. Teď už moc nenakupuji, protože se snažím šetřit. Upřímně mi to moc nejde, ale pst. Pokud je něco co jsem dostala, tak vám to napíšu. :)


Začnu asi zásilkou z Avonu. Objednala jsem si z Avonu celkem 3 věci. Jako první tu mám balzám na rty s mandlovou vůní je sice vánoční, ale krásně voní a stál jen 19 Kč. Zatím jsem s ním spokojená.
Dále jsem si koupila lesk na rty, který má zvětšovat rty. Mám odstín pink pucker je to nádherná barvička. Rty že by zvětšoval jsem si moc nevšimla, ale ještě jsem ho nevyzkoušela pořádně.
A poslední věc od Avonu je tělový sprej vůní "Sunshine kiss". Voní pěkně, ale moc nevydrží.


Teď vám ukážu něco co jsem dostala k narozeninám není tu vše.
Rimmel lak- Lak na nehty v odstínu 498 rain rain go away. Krásná nevýrazná barva z kolekce Rita Ora.
Rimmel rtěnka- Rtěnka v odstínu 111 kiss of life. Krásná červená barva. Rtěnka voní jako meloun a na rtech krásně drží.
Sprej na vlasy- Tenhle sprej je na to aby vám vytvořil na vlasech vlnky jako od moře. Mě teda vůbec nevoní, ale vlasy krásně navlní a vypadají přirozeně.

Teď prozměnu dáme oblečení. Potřebovala jsem klasický černý kraťasy tyhle jsou z H&M za 250 Kč. Jsou s vyšším pasem.
Pak jsem k narozeninám dostala klasické bílé tílko z gate je z příjemného materiálu a má krásný střih.
A dále jsem si koupila mikinu v burgundy barvě z HM za 499,-. Je jednobarevná s kapucí a tkaničkami.

Byla jsem v Praze na Utuberingu a odvezla jsem si tričko youtubera a pak jsem si zajela na Černý most pro čaj z Marks&Spencer. Mám příchuť zelený čaj s jasmínem a stál cca 60,- ve slevě.
A pak jsem si z DM koupila Aussie šampon, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet.


A to je vše z mého Haulu. Co jste si pořídili vy?:)

12 komentářů:

  1. Se šamponem Aussie uričtě budeš spokojená :) A jinak ty černé kraťasy z H&M mám taky, taky jsem je kupovala za 250 a víš kolik teď na eshopu stojí? 124 Kč, hah :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu jsem s ním opravdu moc spokojená! :)
      Fakt?:D

      Vymazat
  2. K tomu tílku, kratasům a mikči, bych si dala květované tenisky, a letím ven :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně už mám jedny vyhlídnuté. Zatím k tomu beru černý vansky. :)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné kúsky :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné úlovky :) Já mám teď zrovna na blogu kosmetické novinky

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný Haul ... tiež by som mala radosť :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ten produkt od got 2by bych chtěla velmi vyzkoušet... jinak krásný blog a budu ráda když se na muj blog přihlásíš jako pravidelný čtenář :D
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat