úterý 23. června 2015

Krásný kryt? -světpouzder.cz

Ahoj všichni!
V dnešním článku si představíme a zrecenzujeme e-shop, který se jmenuje svetpouzder.cz.
Na tomto e-shopu najdete kryty a pouzdra na telefony Samsung, Apple, Sony, Huawei, HTC.
Musím říct a uznat, že ceny na tomto e-shopu jsou opravdu krásné!
Kryty mají i krásné designy. A já jsem si mohla vybrat kryt k recenzi, tak se jdeme na to podívat!














Pokud vás zajímá kolik stojí poštovné a další informace klikněte sem.
Obaly jsou krásné na všechny mobily. Ten co mám já už bohužel nemají.
Vybrala jsem si růžový kryt od Victoria's Secret. Už dlouho se mi líbil a když jsem ho viděla na této stránce, tak jsem neodolala. Cena byla 149,-.
Balíček mi přišel cca do 3 dnů. Přišel v takové to obálce.

















Obálku když jsem rozbalila vypadl na mě zabalený kryt a krásný dáreček.






















Kryt vypadá na živo ještě líp a jsem za něj strašně ráda. Na telefonu nádherně sedí a dobře se sundává, a tak nepoškrábe telefon. Sám z telefonu nepadá, takže krásně chrání telefon při pádu. Tlačítka se přes kryt dají lehce zmáčknout. Jak slibuje e-shop ke každé objednávce dostanete milý dárek a tím je stojánek ve tvaru slona. Já ho mám v růžové barvě a funguje skvěle.








Z mé recenze to je vše. E-shop můžu jen doporučit, protože na něm najdete krásné obaly za pár korun. :)

2 komentáře: